Sep 3, 2009

Golemstudio si-a lansat site-ul la apa

In sfarsit am reusit sa terminam site-ul.Dupa o perioada in care s-a muncit la greu, teste peste teste, Golemstudio si-a lansat site-ul oficial: http://www.golemstudio.ro/

Pentru prima pagina am optat pentru o imagine care sa ne reprezinte. Dat fiind ca e primul contact cu site-ul trebuia sa fie ceva edificator.Dupa testarea catorva variante s-a hotarat ca cea aleasa arata exact ceea ce facem. Animatie 2d, 3d,modelare,etc... intr-un cuvant CG.

Iata varianta 2d a mersului:


Image Hosted by ImageShack.us
Realizarea a fost oarecum simpla ca tehnica,dar a generat multa munca. Am facut intai animatia 3d, dupa care prin rotoscopie s-a realizat si varianta 2d.In final cele 2 animatii, plus layerul cu oasele au fost compuse obtinuindu-se ceea ce veti vedea pe site-ul Golemstudio

Si pentru ca au existat multe voci care s-au intrebat unde anume este organul genital al caracterului,am venit si cu raspunsul:
Image Hosted by ImageShack.us
PS:Pe unele browsere nu este afisata viteza normala a animatiei.Imi cer scuze pentru acest lucru dar nu am stiut cum sa remediez aceasta situatie.

1 comment:

Nimlot said...

ba cristi...stii cum e situ asta a vostru??? BETON ....deci brava wei!!