Jun 30, 2009

Meseria,bratara de aur (...cui ii place aurul)

E dimineata.Ca in fiecare dimineata merg spre firma.Aceeasi firma ca si cea de ieri.Sunt vesel.Pe drum,ori citesc o carte ori stau si studiez oameni.Astazi e ziua de studiat.Femei cu diplomat,femei fara diplomat,barbati admirand pustoaice,pustoaice indiferente la admiratia barbatilor,copii cu ghiozdane,pensionari disperati dupa un loc liber,batrane bolnave,pusti cu IPoduri,chinezi santieristi.Oameni.

E destul de interesant sa-i studiezi.Unul merge mai sontic,probabil din cauza pantofilor luati cu un numar mai mic,dar ok ca pret.Altul citeste sictirit ziarul gratuit luat de la metrou.O femeie isi aranjeaza bluza,cumparata recent.Inca ii mai atarna o bucata din firul unde candva,fusese eticheta.Un pusti cu parul lung se scobeste in nas,mandru de ce a gasit.Il pune pe gard!Gardul e verde,asa ca sunt sanse mari sa nu se observe nimic suspect.Probabil il va recupera maine,sprijinindu-se de acelasi gard verde,uitand ca l-a abandonat printr-un reflex azi.Oricum e tot al lui...

Dimineata vezi o multime de fete.Care mai de care.Pe unii ii recunosc,i-am vazut si zilele trecute.Altii cu fete noi.Majoritatea plictisiti sau adormiti.Ii voi revedea si maine.Stau si ma uit cat sictir zace pe fata unora.Stiu ca merg la un serviciu pe care nu-l vroiau.De care nu se simt atrasi.Dar care cat de cat le mai aduce bani in casa.Se ghandesc visatori la ora cand isi vor lua pauza de masa.Ca mai apoi sa astepte nerabdatori ora 18.Sa scape de corvoada asta.Cum dracu a ajuns sa faca jobu' asta?Oricum el isi dorea sa stea undeva la plaja,ca barman spre exemplu.Fetitele...fetite...Bauturica,bauturica...Soare,frumos.Nu!Trebuia sa se prezinte atunci la interviu.Daca l-a mancat in cur.Asta e.Acum nu are ce face.Macar de nu i-ar scadea salariu'.Ca pe criza asta.

Ce noroc sa fac ceea ce imi place.Nici nu m-as ghandi sa fac altceva.Abia astept sa treaca stopul de la Marriot,sa ajung in fata calculatorului.Si sa anim!Cat de misto e sa faci ceea ce ti-ai dorit mereu.Ma rog,nu mereu,doar de cand mi-am dorit-o.Mi-e foame.Fuck!Ma duc sa iau un sandwich,nu vreau sa pierd 10 ore cu pauza.Tre sa termin mersul tipei.Contact, recoil, passing si high-point.Balansez bazinul.Ridic nitel piciorul.Ce repede poate trece timpul.Nu am reusit sa termin ce mi-am propus.Abia astept sa vina ziua de maine.

Din nou in 385,trist.Aceeasi oameni de dimineata.Veseli.Vin de la serviciu.

No comments: